Konkurencje StrongMan - Si這wnia 24
Kulturystyka i Si這wnia - Trening, Dieta, Sterydy, Fitness, StrongMan !


Strona G堯wna · Forum Kulturystyka · Szukaj · Zbi鏎 Artyku堯w · Kontakt Listopad 19 2017 03:53:41

Czy wiesz 瞠... Ludzkie cia這 ma ponad 600 mini, kt鏎e zawieraj ponad 6 mld w堯kien mi窷niowych. Ka盥e w堯kno jest tak silne, ze mo瞠 podtrzyma ci篹ar przewy窺zaj帷y je wag 1000 razy.

Suplementy i od篡wki dla sportowc闚 i kulturyst闚 - SportoweSuple



Nawigacja
  Strona G堯wna
  Forum Kulturystyka
  Trening
  Suplementy
  Fitness
  Sterydy
  Dieta
  StrongMan
  Kulturystyka
  Pom騜 nam
  Kontakt
  Si這wnia24 TV New


  Full Body Workout
  Trzy Typy Budowy Cia豉
  Bigoreksja
  Split Trening Dzielony
  Aerobiczna 6 Weidera
  Aeroby 鑿iczenia
  ACT dla pocz徠kuj帷ych
  Podstawy Treningu
  Si豉 klatki +25%
  Metody treningowe

  1000 Kalorii
  Na mas
  8 podstawowych b喚d闚
  T逝szczowa Kwa.
  Indeks Glikemiczny
  Montignaca
  Oczyszczaj帷a
  Kapu軼iana
  字鏚ziemnomorska
  Witaminy

  Mariusz Pudzianowski
  Konkurencje
  Krzysztof Radzikowski
  Elbrus Nigmatulin
  Grzegorz Szyma雟ki
  Ireneusz Kura
  Jaros豉w Dymek
  Raivis Vidzis
  Sebastian Wenta
  S豉womir Orze
  S豉womir Toczek
  Tomasz Nowotniak
  Zyndrunas Savickas

  Wypadki na si這wni
  砰cie kulturysty
  Trening znanych si豉czy
  Wywiady
  Filmy z zawod闚
  妃ieszne filmiki si這wnia
  Koksiarze Film

  Si這wnia GraOnline
  Dowcipy

  Metanabol
  Ginekomastia

  Kreatyna informacje
 
  Od篡wki bia趾owe
  Gainery
  W璕lowoadny
  Kreatyny
  BCAA
  Spalacze t逝szczu
  Tribulus
  HMB

  Jak si mierzy
  Jak obliczy BMI
  P豉ski brzuch
  鑿iczenia odchudzanie
  J璠rne po郵adki

Reklama
Statystyki Si這wnia24

Brak U篡tkownik闚 Online

Zarejestrowanych: 404
Najnowszy User: LukiQ
Konkurencje StrongMan

Konkurencje StrongMan



Ci庵ni璚ie Tira 1) CI:NI犴IE TIRA
Zawodnik przyci庵a do siebie w siadzie TIRA za pomoc liny. Wygrywa zawodnik, kt鏎y przeci庵nie TIRA na dystansie 20 m w jak najkr鏒szym czasie. Zawodnik siedzi na specjalnym materacu i zapiera si nogami o metalow belk, 30 cm wysoko軼i, 150 cm d逝go軼i, przytwierdzon do pod這瘸 specjalnymi szpilami Je瞠li zawodnik ruszy TIR, ale nie doci庵nie do mety, to mierzona jest odleg這嗆, na jak ten TIR zosta przeci庵ni皻y. Je瞠li na 6 zawodnik闚 1 nie doci庵n掖 TIRa do mety, to zajmuje on ostatnie miejsce i otrzymuje 1 punkt. Je瞠li np. dw鏂h zawodnik闚 nie doci庵n窸o TIRa, to mierzona jest odleg這嗆, na jak przeci庵n瘭i TIRa i ten, kt鏎y przeci庵n掖 go dalej dostaje punkt wi璚ej ni ten drugi.

2) WRZUCANIE NA PODEST
5 work闚 (100 kg ka盥y) znajduje si na ziemi 4 metr闚 od podestu. Na znak s璠ziego zawodnik rozpoczyna wrzucanie work闚 na podest o wymiarach 200 cm x 200 cm, wysoko嗆 100 cm. Kolejno嗆 wrzucania work闚 jest dowolna. Konkurencja jest zako帷zona w momencie, kiedy ostatni worek upada na podest. Konkurencja wykonywana jest na czas. Je瞠li zawodnik nie wrzuci wszystkich work闚 na platform otrzymuje 0 pkt. Limit czasowy na wykonanie tej konkurencji dla ka盥ego zawodnika to 1,30 min.

3) WYCISKANIE NA BARKI STOJ。
Zawodnik podchodzi do jednego ko帷a ramienia, kt鏎e drugim ko帷em przymocowane jest do podstawy. Na ramieniu u這穎ne s obci捫enia wa膨ce 200 kg, a zawodnik faktycznie wyciska w g鏎 ci篹ar 150 kg. Wygrywa ten zawodnik, kt鏎y wyci郾ie ci篹ar najwi瘯sz ilo嗆 razy.

4) ZEGAR
Na znak s璠ziego zawodnik podnosi belk i idzie z ni po obwodzie ko豉. Wygrywa zawodnik, kt鏎y przejdzie najwi瘯sz ilo嗆 metr闚. Konstrukcja zbudowana jest z belki o d. 4 m, do kt鏎ej podwieszony jest ci篹ar o wadze 350 kg. Jeden koniec belki przymocowany jest do podstawy o wys. 100 cm, na kt鏎ej umieszczone jest 這篡sko obrotowe, drugi koniec unosi zawodnik. S璠ziowie mierz odleg這嗆 po obwodzie ko豉 w stopniach.

5) WAGA PRZODEM
Zawodnik trzyma uchwyt z ci篹arem o 陰cznej wadze 25 kg na wyprostowanych ramionach skierowanych przed siebie na wysoko軼i twarzy. Konkurencja zaczyna si gwizdkiem s璠ziego po przyj璚iu przez zawodnika prawid這wej pozycji. D這nie zawodnika musz si znajdowa na wysoko軼i pomi璠zy czo貫m o brod. Wygrywa ten zawodnik, kt鏎y jak najd逝瞠j utrzyma obci捫enie.

6) OPONA
Zawodnik na znak s璠ziego chwyta opon (320 kg) i przewracaj帷 j idzie w kierunku mety. Zawodnik w jak najkr鏒szym czasie musi przerzuci opon 6 razy. Nie wolno jej toczy. Je瞠li na sze軼iu zawodnik闚 jeden przerzuci opon tylko 4 razy zamiast 6, to zajmuje ostatnie miejsce i dostaje 1 punkt. Je瞠li dw鏂h zawodnik闚 nie przerzuci opony 6 razy, to spo鈔鏚 nich wygrywa ten, kt鏎y przerzuci wi瘯sz ilo嗆 razy. Je瞠li obaj przerzuca opon np. 4 razy, to obaj otrzymuj tak sam ilo嗆 punkt闚. Limit czasowy na wykonanie tej konkurencji dla ka盥ego zawodnika to 1,30 min.

7) SCHODY R紟NOLEGΒ
Z jednej i drugiej strony platformy umieszczone 8 schodk闚 o wysoko軼i 30 cm ka盥y. Dw鏂h zawodnik闚 pokonuj帷 poszczeg鏊ne schody musi umie軼i trzy walizki na g鏎ze na platformie. Wygrywa zawodnik, kt鏎y pierwszy sko帷zy konkurencj.

8) STAWIANIE BALA
Zawodnik staje nad przymocowanym do ziemi ko帷em trzymetrowego s逝pa. Drugi koniec s逝pa jest odpowiednio obci捫ony, to obci捫enie jest zwi瘯szane. Zawodnik pochyla si nad s逝pem i 豉pi帷 go w odpowiednim miejscu podnosi go do pionu. Wygrywa zawodnik, kt鏎y postawi najci篹szy s逝p. Ka盥y zawodnik ma 3 podej軼ia.

9) PODNOSZENIE AUT
Zawodnik podchodzi do samochodu i 豉pi帷 za uchwyty podnosi ty samochodu do g鏎y i przepycha go na dystansie 20 metr闚. Tylne ko豉 nie mog dotkn望 pod這瘸. Wygrywa zawodnik, kt鏎y wykona t czynno嗆 jak najszybciej.

10) TRZYMANIE SAMOCHOD紟 (HERKULES)
Zawodnik stoi z wyprostowanymi ramionami skierowanymi na boki, pomi璠zy dwoma pochy造mi platformami, na kt鏎ych stoj samochody. Do samochod闚 zamocowane s uchwyty. Na znak s璠ziego zawodnik rozpoczyna trzymanie samochod闚. Wygrywa zawodnik, kt鏎y najd逝瞠j je utrzyma.

11) SPACER DRWALA
Kloc (drewniany) znajduje si na pode軼ie. Zawodnik podchodzi do ci篹aru i chwyta go. Na znak s璠ziego przenosi go trzymaj帷 obur帷z przodem na jak najwi瘯sz odleg這嗆. Waga kloca – ok. 150 kg.

12) PRZERZUCANIE BALI
Na pod這簑, r闚nolegle obok siebie le膨 4 bale o d. Od 3,5m do 4.5 m. Jeden z ko帷闚 ka盥ego bala przytwierdzony jest do pod這瘸. Do drugiego podchodzi zawodnik, podnosi go i przerzuca na drug stron. ( bal wykonuje ruch 180 stopni) Wygrywa zawodnik, kt鏎y przerzuci 4 bale jak najszybciej.

13) RZUT DREWNIAN BELK
Zawodnik na znak s璠ziego rzuca przed siebie belk wa膨c ok 30 kg. Dwa podej軼ia, punktowany jest najlepszy wynik. Technika rzutu jest dowolna, wygrywa ten, kt鏎y uzyska najwi瘯sz odleg這嗆

14) SPACER BUSZMENA
Zawodnik podchodzi do gryfu, do kt鏎ego 豉帷uchem przymocowane s dwa ci篹ary. Zak豉da gryf na barki. Na znak s璠ziego unosi go i rozpoczyna spacer z obci捫eniem. Wygrywa zawodnik, kt鏎y przejdzie najwi瘯sza ilo嗆 metr闚.

15) TRZYMANIE BECZEK
Zawodnik stoi na pode軼ie o wys. 70 cm i trzyma uchwyty, do kt鏎ych przymocowane s 豉帷uchy obci捫one beczkami o wadze 175 kg ka盥a. Zadaniem zawodnika jest uniesienie beczek na kilka centymetr闚 i utrzymanie ich przez jak najd逝窺zy okres czasu.

16) SPACER FARMERA
Zawodnik podchodzi do dw鏂h walizek o wadze 120 kg ka盥a i na znak s璠ziego przenosi je na dystansie 20 m. Wygrywa ten, kt鏎y najdalej doniesie walizki nie dotykaj帷 nimi pod這瘸.

17) PRZERZUCANIE OPON
Dw鏂h zawodnik闚 na znak s璠ziego chwyta opon (ka盥y swoj) i przewracaj帷 j idzie w kierunku mety. Ka盥y zawodnik musi przerzuci opon sze嗆 razy w jak najkr鏒szym czasie. Nie wolno opon toczy.

18) WYPYCHANIE Z KOx
Dw鏂h zawodnik闚 stoi naprzeciw siebie w kole o 鈔ednicy 8 m. Na znak s璠ziego ka盥y z nich chwyta belk za uchwyty umieszczone na ko帷ach belki. Konkurencja polega na wypchni璚iu przeciwnika poza okr庵. Zawodnik, kt鏎y dotknie kolanem pod這瘸 przegrywa.

19) x哸UCH
Zawodnik na znak s璠ziego chwyta 豉帷uchy o 陰cznej wadze 300kg, kt鏎e znajduj si na pode軼ie. Musi je przenie嗆 w jak najkr鏒szym czasie na odleg這嗆 20 m i w這篡 na podest. Technika przenoszenia jest dowolna.

20) CI:NI犴IE PLATFORMY Z HOSTESSAMI
Zawodnik ci庵nie do siebie w siadzie lin do kt鏎ej przymocowana jest odpowiednio obci捫ona platforma z hostessami. Wygrywa zawodnik, kt鏎y przeci庵nie platform na odcinku 20 m w jak najkr鏒szym czasie.

21) WCI:ANIE SKRZYNI (D柱IG)
Zawodnik ci庵nie do siebie w siadzie lin, kt鏎a przeci庵ni皻a jest przez bloczek jednostronnie hamuj帷y zawieszony na wysoko軼i kilkunastu metr闚, na ramieniu d德iga. Drugi koniec liny obci捫ony jest skrzyni (260 kg). Wygrywa zawodnik, kt鏎y w jak najkr鏒szym czasie podci庵nie skrzyni na wysoko嗆 15m.

22) MARTWY CI: NA ILO汎 RAZY
Zawodnik podchodzi do jednego ko帷a dwumetrowej platformy, kt鏎ej drugi koniec przymocowany jest do podstawy (ca趾owita waga platformy ok. 800 kg). Nast瘼nie unosi go do g鏎y, do pe軟ego wyprostu i na znak s璠ziego opuszcza platform na d馧. Wygrywa zawodnik, kt鏎y wykona najwi瘯sz ilo嗆 powt鏎ze.

23) PRZYSIAD NA ILO汎 RAZY
Zawodnik podchodzi do belki, kt鏎a jest odpowiednio obci捫ona i umieszczona w prowadnicach zabezpieczaj帷ych. Nast瘼nie umieszcza j na swoich barkach i na znak s璠ziego wykonuje pe貫n przysiad. Wygrywa zawodnik, kt鏎y wykona najwi瘯sz ilo嗆 powt鏎ze.

24) WYCISKANIE BELKI LE砥C NA ILO汎 RAZY
Zawodnikowi le膨cemu na 豉weczce do wyciskania podaje si belk wa膨c 200 kg. Na znak s璠ziego opuszcza belk na klatk piersiow po czym wypycha j do g鏎y prostuj帷 ramiona. Wygrywa zawodnik, kt鏎y wykona najwi瘯sz ilo嗆 powt鏎ze.

25) PRZECI:ANIE LINY
Zawodnicy stoj przed sob w odleg這軼i ok. 4 metr闚 i trzymaj帷 ko帷e jednej liny przeci庵aj rywala na swoj stron. Wygrywa ten, kt鏎emu uda si przeci庵n望 jak najszybciej.

26) PRZECI:ANIE W SIADZIE
Zawodnicy siedz przed sob w odleg這軼i 1 metra. Zapieraj帷 si nogami o belki przymocowane do pod這瘸 trzymaj rami zako帷zone po obu stronach uchwytami. Wygrywa zawodnik, kt鏎y przeci庵nie rywala na swoj stron.

27) BIEG Z TARANEM
Taran w postaci belki o d. 180 cm i wadze 120 kg le篡 na pode軼ie. Zawodnik na znak s璠ziego, z pomoc obs逝gi technicznej podnosi go i rozpoczyna bieg na odleg這嗆 20 m. Taran nie mo瞠 by ci庵ni皻y lub toczony po ziemi. Taran nale篡 po這篡 w wyznaczonym miejscu. Konkurencja odbywa si na czas.

28) PRZECI:ANIE PLATFORMY Z ZAxDUNKIEM
Przed platform w odleg這軼i 6 metr闚 na ziemi le膨 3 elementy. Zawodnik umieszcza ka盥y element na platformie a nast瘼nie przy pomocy liny przeci庵a j na odleg這嗆 20 metr闚. Wygrywa zawodnik, kt鏎y wykona te czynno軼i jak najszybciej.

29) PODNOSZENIE KULI Z ZIEMI NA ILO汎 RAZY
Zawodnik staje nad kul i na znak s璠ziego podnosi j do g鏎y nad g這w do momentu wyprostowania ramion. Nast瘼nie opuszcza kul na pod這瞠. Wygrywa zawodnik, kt鏎y wykona najwi瘯sz ilo嗆 powt鏎ze.

30) PRZENOSZENIE SAMOCHODU W PASACH
W pustej karoserii samochodu wyci皻a jest otworu w dachu. Zawodnik wchodzi do 鈔odka i zak豉da szelki, kt鏎e przymocowane s do karoserii i przenosi j na okre郵ony dystans. Konkurencja wykonywana jest na czas

31) PRZEWRACANIE SAMOCHODU OSOBOWEGO
Do boku samochodu podchodzi zawodnik i 豉pi帷 za uchwyty przewraca samoch鏚 6 razy. Wygrywa zawodnik, kt鏎y w najkr鏒szy czasie wykona przewroty.

Logowanie
Nazwa U篡tkownika

Has這

Zapami皻aj mnie



Rejestracja
Zapomniane has這?
Ankieta Si這wnia 24
W jakiej dyscyplinie wolisz M.Pudzianowskiego ?

StrongMan

MMA

Musisz si zalogowa, 瞠by m鏂 g這sowa w tej Ankiecie.
Nowe artyku造
ADAM DOMAZER Wyciska...
Synthol silownia24.info
Pazdziernik 2009 NR.2
Sierpien 2009 NR.1
KIF Gazeta Wrzesie ...
SDW Gazeta Wrze進e ...
Niebezpiecze雟two pr...
Si這wnia 24 Gazeta S...
Si這wnia 24 TV Telew...
Animowany hipopotam ...
Dziwny trening ...
妃ieszny filmik z si...
Ronnie Coleman Wycis...
Silne dziecko robi帷...
Robert Kiesz
Ronnie Coleman
Ochrona w徠roby sterydy
Synthol
SDW Gazeta Lipiec 2009
KIF Gazeta Lipiec 2009
Shoutbox
Tylko zalogowani mog dodawa posty w shoutboksie.

admin
DATA: 12/07/2010 11:07
Witam wszystkich smiley

Partnerzy
Sterydy
Kulturystyka
鑿iczenia
Ceny Steryd闚
Spa
Forum kulturystyczne